«Вялікія дадзеныя»: Што нам прынёс II квартал 2021 года

Офіс дадзеных Белгазпрамбанка прапануе вашай увазе новы інфармацыйны выпуск аб спажывецкіх перавагах кліентаў. У аглядзе прадстаўлена дынаміка паказчыкаў асобных галін эканомікі ў другім квартале 2021 года ў параўнанні з аналагічным перыядам мінулага года.

У сферы туризма… ажыўленне! Адзначаны двухразовы рост сярэдняга чэка па гатэлях, сярэдні чэк па авіябілетах вырас прыкладна на чвэрць, пры гэтым сума марнаванняў павялічылася ў чатыры-шэсць разоў па гэтых напрамках.

У аналізаваным перыядзе нашы кліенты вярнуліся ў кінатэатры (+ 360% да ўзроўню мінулага года!), А выдаткі на рэстараны і забавы выраслі амаль у два разы. Заканамерна выраслі і выдаткі на абнаўленне гардэроба – таксама амаль у два разы. Варта падкрэсліць, што рост па ўказаных катэгорыях адбыўся шмат у чым за кошт змены ў структуры марнаванняў. Так, доля выдаткаў у харчовым сегменце скарацілася прыкладна на 7%, доля марнаванняў на будаўніцтва і рамонт і паліва скараціліся прыкладна на 1,5% і 1% адпаведна.

Больш інфармацыі аб тым, як адрозніваюцца спажывецкія перавагі розных пакаленняў, вы знойдзеце ў нашым пашыраным аглядзе.

Вы хацелі б атрымліваць даследаванні Белгазпрамбанка на аснове Big data («вялікіх дадзеных»)? Тады падпішыцеся на нашу рассылку і атрымлівайце пашыраны аналітычны справаздачу з найбольш цікавымі фактамі не радзей за адзін раз на квартал.