Дырэктар для бізнесу

Нумар: №138

Кіраўніком дэпартамента карпаратыўнага бізнесу Белгазпрамбанка прызначаны Антон НОХРИН. Каментуючы сваё прызначэнне «банк.NOTE», Ён адзначыў, што фарміраванне ў банку надзейнага крэдытнага партфеля буйных кліентаў і прыцягненне грашовых сродкаў юрыдычных асоб заўсёды былі і застаюцца актуальнымі задачамі дэпартамента. Вырашаць гэтыя задачы спецыялісты корпоблока працягнуць комплексна: пастаянна пашыраючы кліенцкую базу банка і якасна яе абслугоўваючы.

– Пры ўсёй шматграннасці і разнастайнасці дзейнасці дэпартамента галоўная яго функцыя – гэта работа па абслугоўванню і продажы банкаўскіх прадуктаў і паслуг карпаратыўным кліентам, а таксама правядзенне мерапрыемстваў па ўтрыманню іх у Белгазпрамбанцы, – распавядае Антон Нохрин. – Для рэалізацыі гэтай функцыі мы працягнем удасканальваць і развіваць прывабнае для буйнога бізнесу высокатэхналагічнае разлікова-касавае абслугоўванне і распрацоўваць інвестыцыйныя прадукты, улічваючы розныя фактары, якія аказваюць уплыў на змяненне рынку.

– Антон Алегавіч, пра якія канкрэтна праектах ідзе гаворка? Падзяліцеся кароткатэрміновымі і доўгатэрміновымі перспектывамі.

– Першы праект – змена дзеючай рэалізацыі разлікова-касавага абслугоўвання у частцы фарміравання пакетаў і паслуг РКО. Ён дазволіць скараціць внутрибанковские выдаткі не толькі на абслугоўванне кліентаў, але і на спагнанне пратэрмінаванай запазычанасці, знізіць іх аб'ёмы, стварыць магчымасць ўстанаўлення новых пакетных, акцыйных прапаноў. Будзе рэалізаваны больш зручны пераход з пакета на пакет. Зараз гэты працэс не аблічбаваны. А ў перспектыве кліенты змогуць фармаваць ўласныя пакеты аперацый – у залежнасці ад таго, якія ім патрэбныя паслугі, г.зн. выкарыстоўваць дадатковыя опцыі. Для нашага банка гэта стане добрым зачынам на будучыню з пункту гледжання гнуткасці і адаптацыі да рынку.

Далейшае развіццё атрымае наша «гандлёвая пляцоўка». Тут сумесную працу дэпартамент карпаратыўнага бізнесу вядзе з калегамі з дэпартамента рознічнага бізнесу і абласных дырэкцый. Мы мяняем методыкі ўстанаўлення тарыфаў для нашых кліентаў, робім іх больш гнуткімі.

Плануецца рэалізацыя франтальнага рашэння для работнікаў банка абслугоўваюць юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў. Гэта даўні праект, досыць складаны з пункту гледжання рэалізацыі. Ён дазволіць сфармаваць своеасаблівую экасістэму для кліентаў і не толькі аўтаматызаваць, спрасціць внутрибанковские працэсы, але і стварыць маршрутызаваныя заяўкі па банкаўскіх паслугах з магчымасцю ўзгаднення рознымі падраздзяленнямі. Такі комплекс дазволіць нам сфармаваць юрыдычная дасье ў электронным выглядзе і, адпаведна, праводзіць далейшую інтэграцыю кліенцкага праграмнага забеспячэння з нашым СДБО. Сам працэс пабіты на некалькі этапаў, мы толькі ўваходзім у яго, але самыя важныя рэчы павінны рэалізаваць да канца года.

Працягнем развіваць кліенцкі інтэрнэт-банк – для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў. Шмат што ў ім мы ўжо выправілі, з мэтай паляпшэння функцыяналу пастаянна праводзім аналіз раней зробленых дапрацовак. Рыхтуем праект па аўтаматызацыі ў частцы валютных плацяжоў. Дамагаемся скарачэння часу афармлення плацежных дакументаў, мінімізацыі памылак. У бліжэйшы час для зручнасці кліентаў у інтэрнэт-банку мы запусцім раздзел «кантакты». Там будуць кантакты рублёвага і валютнага мэнэджэра, персанальнага мэнэджэра ( пры яго наяўнасці ), будуць пазначаны прамыя кантакты, тэлефон, пошта, нават паступіла прапанова размясціць фатаграфіі менеджэраў, каб кліенты бачылі, з кім яны маюць зносіны.

Плануем у гэтым годзе пачаць удзел у распрацоўцы сістэмы CRM для юрыдычных асоб. Гэта больш ставіцца да малога бізнэсу, але свае мерапрыемствы будуць і для карпаратыўнага сегмента.

Таксама мы ўдзельнічаем у сумеснай рэалізацыі флагманскіх праектаў дэпартамента крэдытавання і інвестыцый:

Онлайн-крэдыты для карпаратыўных кліентаў. У рэжыме рэальнага часу буйныя кліенты змогуць аформіць праз інтэрнэт-банк і атрымаць крэдыт або авердрафт ў форме мікракрэдыту. Тым самым мы скароцім тэрміны прадастаўлення дакументаў і знізім нашы внутрибанковские рэсурсы для такой аперацыі, а заадно павысім лаяльнасць кліентаў – з улікам большага выкарыстання дыстанцыйных сэрвісаў. І для новых кліентаў гэта будзе вялікім, сур'ёзным плюсам. Карпаратыўны бізнес шырэй, працэсы тут складаней – для буйных кліентаў складаней працэдуры ацэнкі фінансавага стану кампаніі.

Сістэма крэдытнага дакументазвароту для карпаратыўнага бізнесу. Гэта велізарны комплекс, які дасць магчымасць павысіць і хуткасць, і якасць разгляду крэдытных здзелак. Па сутнасці, банк забяспечвае стандартызацыю крэдытнага працэсу – як следства, за кошт інтэграцыі з банкаўскімі сістэмамі, знізяцца выдаткі на разгляд крэдытных заявак карпаратыўных кліентаў. Фактычна з'явіцца асобны «ўваход», Дзе яны будуць падпісваць дакументы электронна-лічбавым подпісам, накіроўваць нам заяўкі ў электронным выглядзе, і ўсё гэта дыстанцыйна, з фарміраваннем электроннага крэдытнага дасье. Прадугледжваецца аператыўнае прадастаўленне любой інфармацыі. У гэтым годзе мы павінны скончыць пяць этапаў з дванаццаці, прадугледжаных у гэтым праекце. Пастаянна тэстуем яго, шчыльна кантактуем з распрацоўшчыкамі і тэхнічнымі аналітыкамі.

– Праектаў і планаў нямала, справіцеся?

– Вядома! На нашым баку падтрымка кіраўніцтва, энергія і прафесіяналізм каманды дэпартамента, выбудаваная сістэма работы з карпаратыўнымі кліентамі і традыцыі Белгазпрамбанка – сучаснага банка для новай рэальнасці!